Monday, 8 April 2013

terbaru oleh zarra qhyriena

idea baru zarra qhyriena..
suke letak segala anak tudung atau 'baju kedalaman' mama nak letak atas kepala..
seluar mane yang ada lobang tu pakai ala2 macam rantai..
(bley bayang kan tak..hahhahaa..tteeeeettt)
pastu asal ada handbag atau bakul yang bley sangkut tu mesti nak sangkut kat bahu..


pakai sendiri hokeyhh..


gaya baru zarra qhyriena..
tayang la macam model ke hulu ke hilir dalam omah tu..
jalan pon dah ala-alaa cik joyah nak g pasar terkedek-kedek..


bakul fevret dia..


perkataan baru zarra qhyriena..
si kenit ni suker sebut duck..sebab bantal tido nyer ada gambar duck..
puas ajar fish..frog..bird..tapi duck jugak yang dia sebut..
pastu kalau kita tanyer dia.. 
zarra macam mana papa kentut..?
zarra masti jawab..'erk..' pastu gelak-gelak..
mama kentut macam mana..'erk..'
zarra kentut macam mana..'erk..'
sangat comel..
kalau korang tanyer macam mana korang kentut mesti zarra jawab punyerr.. 





mama suker mata zarra time niehh..


p/s :bulan ni 'hari berseri' papa ngan mama..auuwww..